میلاد مظهر عزت، عدالت و شجاعت

اینکه کعبه، قبله موحّدان عالم است و همه خداپرستان در حال نماز، روی بر کعبه می کنند، گویای این حقیقت است که توجّه به خدا از راه توجّه به حجّت خدا است. تولّد حضرت علی در این مکان مقدس، تجلّی دیگری از نور خدا در عرصه هستی است.

جامعه برای رسیدن به سعادت دنیا و آخرت نیاز به راهنما دارد، همانطور که خانه خدا قبله گاه امّت اسلامی است، حضرت علی علیه السلام نیز پرچم هدایت امت است.

بی تردید حضرت علی (ع) یاور راستین و همیشگی پیامبر گرامی اسلام (ص)، در ترویج و گسترش دین مبین اسلام و ارزش های الهی و توحیدی آن، تلاش بسیار و نقش بسزایی داشته و عدالت بزرگترین شاخص بزرگ مردی است که در مسند قضاوت هیچگاه از آن عدول نکرد و همواره پیروان خود را به این امر الهی فرا خواند.

تولّد آن حضرت در خانه خدا و شکافته شدن دیوار کعبه، موهبت و فضیلتی است که تاکنون به این صورت برای هیچ بشری پیش نیامده و از منقبت های منحصر به فرد امیرمؤمنان به شمار می رود.

بیا به خانه خدا، به کوی و بام و در نگر

تمام نور عشق را، بیا به یک نظر نگر

نشاط عاشقان ببین، گره گشای از جبین

علی امیر مؤمنین به کعبه مستقر نگر

چو کعبه دید مادرش، به احترام حیدرش

شکافت در برابرش، شکوه و عزّ و فر، نگر

به کعبه زادگاه او، خداست تکیه گاه او

به اوّلین نگاه او، به بهترین بشر نگر

میلاد مظهر عزت، عدالت، سخاوت و شجاعت اسد الله الغالب، علی بن ابیطالب(ع) و روز پدر را به محضر امام عصر (عج) و همه پدران و مردان ایران زمین و بویژه همکاران گرانقدر صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدواریم با استعانت از خداوند یکتا، با سرلوحه قرار دادن منش و سیرت زندگانی امیر مومنان حضرت علی (ع) در تمامی عرصه های زندگی سربلند و سعادتمند باشید.